اصفهان جذاب

ساخت وبلاگ

به نام خدا

 

اردیبهشت از قشنگ ترین ماه ها ی سال بشمار می رود و هرساله ایران عزیزمان در هرنقطه ای که باشید در این فصل طبیعتی بکر و جذاب را مشاهده می کنید.

اما یکی از جذابترین استان های ایران در ماه اردیبهشت استان اصفهان می باشد. که هر ساله در این ماه از تمام نقاط دنیا پذیرای مسافران و گردشگران زیادی بوده است. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرمان توریست و یا مسافری مشاهده نمی کنیم.

ولی امسال به دلیل ویروس کرونا و به حاطر ممنوعیت های تردد و کمتر شدن الاینده های کارخانه ای و ماشین ها فصل بهاری تر و جذاب تری را شاهد هستیم.و در اکثر روزهای فروردین در شهر اصفهان شاهد بارش و هوایی عالی بودیم/

کرونا تقریبن بیشتر از یک ماه تمام کشور را تعطیل کرده بود و همه ی کسب و کارها و تردد ها اجازه فعالیت نداشتند تا اینکه جند روزی است که کارها به روال عادی خود برگشته اندو کسب کارهای و تولیدی ها فعالیت خود را شروع کرده اند.

مردم نیز نسبت به قبل بهداشت شخصی و اجتماعی را بیشتر رعایت میکنند و بهداشت شهر نیز مناسبت تر از قبل شده است.

کسب و کارهای بی خطر اجازه فعالیت گرفته اند.

مشاغل تولید کننده موادغذایی ، محصولات طبیعی، محصولات محلی ، محصولات ارگانیک، غذافروشی ها، کافه ها و رستوران ها و مشاغل خدماتی نیز بازگشایی کرده اند.

با این همه وقتی که گذشته است اما هنوز تمام شرایط به روال قبلی خود برنگشته است و همچنان کرونا در کشور وجود دارد و قصه ادامه دارد...

اصفهان جذاب...
ما را در سایت اصفهان جذاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسن esfahanjazab بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:41